sobota, 23 lutego 2013

Something New.

Cześć dziś była dosyć leniwa sobota , ponieważ  spałam dziś do 11  bo nie szłam do Polskiej Sobotniej Szkoły ubrałam się itd  i pojechałam z  rodzicami do lekarza .
Lekarz  przepisał mi tabletki na moje krosty na twarzy , przepisał mi też dwa żele ale one się nadają do innych miejsc gdzie miałam krosty .. bo kiedyś miałam krosty na nogach nie łatwo to pisać bo to trochę wstydliwe ale już na szczęście nie mam .
Później przyjechałam do domu  oglądałam telewizje  .
A wracając do tego co takiego było w czwartek i piątek  . W czwartek na Piątek nocowała u mnie Weronika , i  w czwartek przyjechała   do nas Jula więc poszłyśmy cos kupić do jedzenia na noc i zaopatrzyłam się w nowy tonik i puder na policzki .
I do szkoły używam często tylko jeden brązujący krem to moja mama mi coś dała bo sobie to kupiła ale jednak tego nie używała .

 Kiedy Weronika już poszła do  domu pojechaliśmy z tatą odwieść mamę do fryzjera i pojechaliśmy na zakupy .Na zakupach tata  mi kupił nowy sweter i buty do szkoły miałam niedawno kupione ale był problem  są one śliczne ale pocierają mnie strasznie więc tata mi postanowił kupić  nowe .







Ciuchy - 
Sweter - Matalan 
Buty- Asda

Kosmetyki - 
Podkład   - Wilkinson 
Sypki Puder.. - Wilkinson 
Krem BB - Myśle że można było go znaleźć w Avon 



Zdjęcia nocki -



 Weronika to ta w brązowych włosach .
Będziecie mogli później zobaczyć filmiki ..
16.01 
2013-02-23

3 komentarze:

  1. No to widzę, że przyjemną nockę miałyście:).
    Podoba mi się sweter!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, krem BB z Loreal Paris znajdziesz w Avonie, gratuluję -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak może znajdziesz , bo moja mama kupiła to dawnej i nie wiem do końca gdzie kupiła , gratulacje za twoją głupotę . Jeśli masz problem po co wchodzisz na tego bloga .

      Usuń